Sitowise Group Oyj Pörssitiedote 29.3.2022 klo 10.00

Sitowise Group Oyj:n vuosikertomus, yritysvastuuraportti, tilinpäätös 2021 ja palkitsemispolitiikka on julkaistu

Sitowise Group Oyj:n vuosiraportoinnin kokonaisuus 2021 on julkaistu. Kokonaisuuden muodostavat vuosikertomus ja yritysvastuuraportti, hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus tilikaudelta 1.1.-31.12.2021, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti. Sitowise julkaisi tilinpäätöksensä ensimmäistä kertaa European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti.

Yritysvastuuraportti sisältää päästölaskennan lisäksi ensimmäistä kertaa EU:n taksonomia-asetuksen mukaisia tietoja. Sitowise on asettanut vastuullisuusohjelmassaan tavoitteeksi hiilineutraaliuden vuoteen 2025 mennessä.

Vuosiraportoinnin materiaali on saatavilla osoitteessa www.sitowise.com/fi/vuosikertomus ja tämän tiedotteen liitteenä. Palkitsemispolitiikka on julkaistu osoitteessa www.sitowise.com/fi/sijoittajille/hallinnointi/palkitseminen ja tämän tiedotteen liitteenä.

Lisätietoja

Minttu Vilander, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, minttu.vilander@sitowise.com, puh. 040 575 6660

Median yhteydenotot: mediadesk@sitowise.com, puh. 044 427 9434

Tietoa Sitowisestä

Sitowise on pohjoismainen rakennetun ympäristön asiantuntija- ja digitalo. Tarjoamme suunnittelu- ja konsultointipalveluja vastuullisemman ja älykkäämmän kaupunkikehityksen ja sujuvamman liikkumisen mahdollistamiseksi. Operoimme kolmella liiketoiminta-alueella Suomessa ja Ruotsissa: kiinteistöt ja rakennukset, infrastruktuuri ja digitaaliset ratkaisut.

Haluamme nostaa älykkyyden ja vastuullisuuden rimaa, ja siksi visiomme on olla vastuullisin kumppani hyvinvoivan elinympäristön kehittämisessä. Sitowise on kasvanut viime vuosina nopeasti ja kannattavasti. Konsernin vuoden 2021 liikevaihto oli noin 179 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää yli 2 000 asiantuntijaa. Sitowise Group Oyj on listattu Nasdaq Helsingissä kaupankäyntitunnuksella SITOWS. www.sitowise.com